Friske Fjes – visuell identitet

Friske Fjes – hudpleieklinikken midt i Elverum.
Klinikken er bygget opp av noen av innlandets beste Dermalogica-terapeuter.

Hos Friske Fjes kan du forvente hudpleie på et faglig og dypere nivå. Analyse er et av de viktigste aspektene i deres sin måte å jobbe på. Hver kunde får analysert sin hud og tilpasset behandling deretter. Det er nettop denne analysen og den faglige tilnærmingen som har lagt grunnlaget for Friske Fjes sin visuelle identitet. Logoen er konstruert med utgangspunkt i ansiktets inndelte soner og punkter – de samme sonene og punktene som hudterapeutene jobber ut ifra.

I tillegg til den selvsagt høye kvaliteten var det viktig for Friske Fjes å understreke den eksklusiviteten de sitter på som klinikk. Som eneste hudpleieklinikk i Norge får de kalle seg Dermalogica Consept Store.

I kombinasjon med analysen og det eksklusive så var det et poeng å holde identiteten litt nedpå uten å gå på kompromiss med kvaliteten. Med lokasjon i Elverum og på Kjellmyra var det viktig å fortsatt være tilgjengelige for kundene. Selve navnet sørger i hovedsak for dette. Det er på norsk. Det er lett og si og lett og forså. Samtidig forteller det noe om hva Friske Fjes er opptatt av; sunn og frisk hud.

Her kommer litt bilder for å forklare tanken bar Friske Fjes sin visuelle identitet